.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور ساري ـ قائمشهر پرترافيك‌ترين محور كشور

مديركل راه و ترابري مازندران گفت: محور ساري به قائمشهر در ايام نوروز يكي از پرترافيك‌ترين محورهاي كشور بود. 

به گزارش شمال نیوز  علي اسد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مهمترين اقدامات اين اداره كل براي ايام نوروز، آماده كردن مسيرها جهت استقبال مسافران، آشكارسازي نقاط پر حادثه، نصب تابلو، بازسازي علائم در همه محورهاي اصلي و فرعي و شستشو و پاكسازي علائم راهداري و همچنين جمع‌آوري زباله در اين محورها بود.
اسد افزود: اكيپ‌هايي كه به عنوان راهداري زمستاني در محورهاي استان از آذر سال گذشته حضور داشتند بايد تا 20 فروردين خدمات‌رساني به مردم ومسافران نوروزي در اين محورها حضور داشته باشند.
وي با اشاره به افزايش و حضور چشمگير مسافران نوروزي در استان مازندران تصريح كرد: سه كانكس براي اطلاع‌رساني گزارش‌گيري وضعيت راهها و نظرسنجي از مسافران نوروزي در محورهاي كندوان، ساري ـ قائمشهر و بهشهر ـ گلوگاه تا پايان تعطيلات نوروزي مستقر هستند.
اسد گفت: وضعيت راهها مناسب است و بيشتر ترافيك سنگين در محورهاي هراز و كندوان بود و تاعصر ديروز محور ساري-قائمشهر از پرترافيك‌ترين محورهاي ترافيكي كشور بود.
وي افزود: دو روز گذشته چند ريزش سطحي در محور كندوان اتفاق افتاد كه با حضور به موقع ماموران راهداري و ماشين‌آلات مورد نياز اين مشكل برطرف شد.
مدير كل راه و ترابري مازندران از استقرار دستگاه‌هاي برف روب، گريدر و لودر و كاميون‌هاي نمك‌پاش و ماشين‌آلات مورد نياز اداره راهداري در محورهاي كوهستاني استان خبر داد و تصريح كرد: با توجه به ريزش باران و شرايط جوي اين ماشين‌آلات تا پايان تعطيلات و بهتر شدن وضعيت جوي در محورهاي استان مستقر هستند.
وي از مسافران نوروزي خواست با رعايت مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي و توجه به علائم راه‌ها و اشغال نكردن لاين خاكي و خط مخالف سفر و خاطره خوبي از سفرهاي نوورزي داشته باشند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 فروردين 1390
* برای اختصاص اعتبارات لازم باید مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.